October 05, 2011

Itu semua hati manusia..

Hati manusia ni kita tak boleh nak duga kan? kadang-kadang dia kata A, rupanya dalam nak B. kadang-kadang semua tu sekadar nak jaga hati sesama kita. Aku bukanlah manusia sempurna yang boleh jaga  hati semua org. 

"Bukan senang nak puaskan hati semua org, dan kita sendiri tak dapat nak berpuas hati dengan semua orang."


Walaupun aku cuba untuk puaskan hati orang lain, tapi ada juga yang tak berpuas hati..takpa...

mood : sedih bila susah nak bekerjasama dalam satu kumpulan..

5 comments:

  1. kan?..org ni..dalam lain..kat mulut lain..hmm..sabar jela byk2..dis is what im doing now..

    ReplyDelete
  2. masyallah,,,anti benar ,,ana sangat setuju dengan anti,,

    ReplyDelete
  3. betul tu.. setuju sgt3.. hati manusia payah utk di duga..

    ReplyDelete
  4. Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.
    Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.
    Harga serendah RM1.50/pcs.
    Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri
    Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami:
    http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Salam kenalan..hye saya lia,,saje Blogwalking..lia dah follow blog..nanti follow blog lia lik yer time ksh..nice blog ^_^
    http://gulagulagetahwarnawarni.blogspot.com

    ReplyDelete

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!