July 07, 2011

Menjadi Wanita paling Bahagia?

Assalamualaikum..

Baru-baru ni aku pergi melawat kawan aku sakit..kat Hospital Sultan Ismail. Dan post ni bukan aku nak cerita pasal dia yang baru lepas eksiden, patah kaki kanan (dah cerita ponnn...=.=')

Emmm..kecian kan? Ayah dia meninggal masa perjalanan ke hospital kalau tak silap aku..(alfatihah)

Back to the topic!

Lepas balik drpda melawat member aku tuh, kitorang berlima (member tempat keje) pergi shopping...(p/s : jgn bgtahu kawan aku yang sakit tau!) haha. Ambil kesempatanlah kan?

Jalan punya jalan..jumpa lah satu kedai buku..yang ada jual banyaakkkkkk buku...hehehe


Buku yang menarik perhatian aku...huk3x!
Aku belilah buku ni..hehehehe..ada promotion, so mestilah beli. (Tak nak bgtahu aku beli kat mana, korang cari kat JB)..hehehehehe

Aku dengan penuh yakin melangkah kekaunter pembayaran untuk membayar lah..

Tiba-tiba member aku tegur..

"Ika beli buku apa?"

Dengan penuh rasa rendah diri, aku pun membaling menunjukkan buku tersebut kepada member aku yang pakai tudung free hair tuh..

"Pergh...dalam hati ada taman!"

Ceh! Dia ingat dia kat dalam rumah ke nak cakap kuat-kuat. Orang ramai mula memandang kawan aku aku dengan pandangan sinis. Mak aku aku pun blushing...

Dengan penuh sedikit keyakinan aku pergilah membayar setelah berkata..

"(speechless) (=.=')"



Sekadar gambar hiasan

3 comments:

  1. best x buku nih ika?...tgk tajuk cm best la...
    http://www.menitiperjalanan.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. best! setiap topik ada kata2 pedoman yang bagus..jomlah baca..hehe

    ReplyDelete

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!