July 11, 2011

Follower ke 100

Assalamualaikum..ini kisah follower aku yg ke 100..uhuk3x!








Tahniah kepada Arifah Ariffin yang menjadi follower ke 100 aku! Hehee..hadiah? Huh!






Klik untuk singgah di blog beliau, kemudian balik semula ke blog ini ye..hahaha!





Salah satu entri beliau yang membuatkan aku terifkir sejenak, dah lama aku cari jawapan kepada soalan "Macam mana nak jadi orang baik?"..heheee...

Sahabat bertanya Rasulullah SAW :
" SIAPAKAH YG MENJADI SAHABAT YG PALING BAIK BAGI KAMI ? "
>> Seseorang yg apabila kamu memandangnya, kamu teringat akan Allah SWT.
>> Apabila kamu dengari percakapannya, pengetahuan kamu tentang Islam bertambah..
>> Dan apabila kamu melihat kelakuannya, kamu teringat kepada kehidupan akhirat.



Tahniah sekali lagi ye Puan..err..Cik..err...tahniah ye!

2 comments:

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!