July 25, 2011

Bukit Gambang Water Park

 Assalamualaikum..lama dah tak update blog kan? Aku baru balik bercuti, bercuti kat Pahang je. Tapi best jugak lah walaupun tak berapa best. hahaha..cube teka aku bercuti kat area mana? Huhuhu..


Yeah! Bukit Gambang Water Park! Hahaha.. sebelum sampai ke hotel, kitorang jalan-jalan kat Teluk Cempedak. Makaih, jernih betul air lautnye..





Jernihkan? kan? lepas aku biarkan adik2 aku main air, aku ajak diorang balik kat bas. Kang terlambat naik bas, kena tinggal pulak.

Sepanjang perjalanan....








Bila sudah sampai, hati menyanyi riang, penat w0oooo!! Tak sbar nak jumpe katil..

Err..perempuan berbaju hijau tu bukan aku atau mak aku. Cuma dia saja je nak posing kat situ..hehe!



Ada banner kitorang tergantung kat lobi..hehe!




Mandi manda di kolam..






Ni semua gelagat adik2 aku yang dapat mandi kolam. Tak boleh masukkan banyak2, sebab aku jeles (tak dapat mandi..=P )

Masa untuk pulang..adik aku bawak kereta..lalalalala~~







3 comments:

  1. bestnye g jalan2...sy dr ari tuh plan nk g air terjun pun x lepas2 g..hehehehe...x de rezeki lg..

    ReplyDelete
  2. xpe..plan memg kita yg wat, keputusan Allah yang buat..insyaALLAH dapat pergi nnt..

    ReplyDelete
  3. waahhh..best tau bercuti, lagi-lagi dengan family..jom jalan2! yeah! huhu..

    ReplyDelete

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!