June 03, 2011

Sorry Guys!

Assalamualaikum korang!
Aduh, maaf bangat dong..hehehe
Aku tak sempat2 nak update blog nih, penat alek keje, tak brape sihat lah. Tekak aku punyalah perit, nak termuntah aku. Uii, tak ada selera nak makan.

Nak tahu apa puncanye??

Ha..ni aku nak habaq sikit. Kat tempat keje aku tuh, ramai betul yg menghisap rokok. Aduh, pedih tul hidung aku yg comel nih...keh3x! (perasan lakkss..haha!)

Aku lak dua minggu ni kena ganti tempat sorang akak tu kat bahagian kantin. Kantin tu dahlah kecik, ada ke patut abang2 yang merangkap pakcik2 tu merokok dalam kantin, tempat aku potong2 sayur. Asap berkepul2 di ruang udara, aku mula kekurangan oksigen. Terasa kaki mcam nak angkat ke perut 'abang2' tu je. Peh! panas beb. Aku pun melarikan diri ke tempat lain..sayur tu biar diorang potong sendiri..hua hua hua..!!

Keh3x..sebab yang kedua, aku banyak minum air sejuk. Aku tak lah kuat sangat air sejuk..tapi macam sedap lak air tu bila letak ais..hehehehe...rasakan!

So, dipendekkan cerita yang memang pendek nih..aku tak ada mood nak update. Harap maaf ye, tunggu ana sihat dan bila idea mencurah-curah sehingga melimpah ke ladang gandum..kuang3x!

Korang jaga diri bebaik tau..keh3x..g0odbye bebeh!
Assalamualaikum..^^

No comments:

Post a Comment

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!