May 19, 2011

Subhanallah..

Ha, ni nk kongsi cket. Mase mggu peperiksaan akhir sem 2, sesuatu yg menarik telah berlaku dan aku bersyukur sebab dapat meyaksikannya. Aku pun ambillah gmbar..tunjuk kat member, dia tanya..

"Ko edit ke gambar ni beb?" 

Ish3x..xdelah..xkan aku nk edit2 pulak. Em, aku amik gambar ni dari bilik aku, aras 2 blok J. Kebetulan blok J kat atas bukit, so aku ley nampak ape yg berlaku kat bwh. Jom tgk gmbar ni same2...

ha..korang nampak tak ape yg pelik? tak nampak? tgk pic bawah  ni pulak..

ha..nampak tak? tak nampak jugak ke? nampak tak ape yg pelik? cube tgk betul2..klau xnampak juga, tgk pic bawah ni..

gambar ni sangat jelas..nampak tak? aduyai..xkan xnmpak gak kot? Ish3x..

Okey lah biar aku gtau..klau korang perasan kan, cuaca dalam gambar ni. cube tgk lagi sekali.

            langit sangat gelap tapi kat jalan tar tu, panas terik.

haa...kan? betul x? rupanya ramai kawan2 aku tak perasan kejadian ini..hehehe...automatiknye mulut aku mengucap 'Subhanallah..' 
Korang tahu x ape yg blaku lepas tu? Emm..ujan turun sangat lebat..sampai mlm. Angin bertiup kencang..guruh dgn kilat mula menunjukkan kehebatan masing2. 


Dan akhirnya..pop! Elektrik short..dahsyat2. Korang tahu x? Mase elektrik short tu, aku baru selesai bace doa makan..hahahaha..klakar betul. Cian aku makan dalam gelap, kan? hehehe...

any comment??

No comments:

Post a Comment

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!