May 29, 2011

Hanya Satu

Korang pernah rasa bila semua perasaan dah bercampur baur? Aduh, payah kan? Betul tak? hehe..ya, mestilah aku tengah bercampur baur, kalau tak aku mesti tak ada idea nak wat entri baru..huhu!


Sedih + gembira + lega + nak nges + excited + x ada mo0d = ?


Korang pernah rasa kan? Aku tahu..hehehe..mcm ahli nujum lak. So,apa jalan penyelesaian untuk semua kira-kira matematik di atas?

Sape tahu sila angkat tangan..laa..ramai sangat yang nak jawab. Takpe lah, biar  aku bagi jawapan..huhu..

Bagi korang yang pernah ada perasaan mcm ni..biasanya mesti pasal cinta kn? tapi bukan aku ea...aku x main la cintan2 nih..uhuk2x..tersedak pulak laki kat uma. Ops!! hehhe..

so..jawapannya..


haa...salah satu pengubat terbaik untuk segala masalh..tapi untuk sementara je..huhu

Garfield ni tido comel je kan?



Janganlah sampai tidur mcm nih..melampau sungguh! huhu..anak sapo lah  ni.



err...no komen!
So, bagi sesape yang ada masalah macam ni..perasaan bercampur baur, pergilah tidur..zZzZz..

4 comments:

  1. Tidur, one of the solutions that can be done whenever ada problem.

    ReplyDelete
  2. LIMMA, PERU?
    TORI SPELLING INFORMANT!
    CARMEN METTETAL, RAT!

    ReplyDelete
  3. betul tu nisa..tapi untuk sementara je lah..huhu

    hai siti noornadiyana! =p

    ReplyDelete

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!