May 12, 2011

GeLaGaT Si KeMbAr BiLa DaH jUmPe KaMeRa

Haha..tengah aku syok2 belek abang aku punye hard-disk, aku terjumpestu folder "Gambar". Aku click folder tu, then aku terjumpa folder "My Family". Aku pun mula menceroboh stiap pelosok folder tu. Haha..yang buat kn aku tergelak sorang2 ialah bila aku terjumpa gambar adik kembar aku yang posing abes depan kamera, aku tak masuk kn semua..sikit2 sudah..













mesti lah boleh cam kalau diorang tengah merajuk..gambar yg atas nih, kembar bersama abang sulung aku. yg kiri tu akk yg kann tu adik. aku ase2 la kan..akk tengah merajuk, sebab tu muka dia macam tu..huhu!

No comments:

Post a Comment

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!