May 18, 2011

c0ding oh c0ding!

oh  man! tidakkk!! hahaha..tidakku sangka aku akan diuji dengan masalah yg xpernah aku alami. kawan aku ngadu blog dia ada problem..disebabkn aku blogger, maybe aku boleh tolong..hahahaha!

aku pikir masalah biasa2 je..rupe2nye :

1) header blog terlindung dengan satu bar sesat..kot
2) senarai follower xkluar
3) segala komen pembaca xdapat nk tgk dan...
4) setelah blogger login, dia xdpt nk logout smule..

hahahahahahaahaha...mula2 aku gelak dulu..

sebab aku xtwu mcm mana nak wat..tetibe aku dapat idea...

bar sesat tu xboleh nk delete dari "Design" atau bhse mlayunye "Reka Bentuk"..so, aku bukakla html..aku try edit..akhirnye, yess!!! bar tu da ilang..tapi pkataan "Home" dlm bar tu xhilang pulakkk..aduyai..problem tol..

mslh login-logout da selesai..yg lain2 aku xdpt nk bantu..payah2..biarlah dia cari blogger yg expert..


coding oh coding..hmm
baru aku twu, bergune gak aku blaja coding mse sem lepas..
wlaupun aku xdapat nk membantu kawan aku,
at least aku fhm gak code2 hml tu..hehehe

hehehe..mlm ni aku tidur sambil tersenyum, sebab terbayang code dlm html tu..(^^,)

No comments:

Post a Comment

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!