April 20, 2011

Oh, Zulaikha!

Susah betul nak nasihat orang..sebab kadang-kadang benda tu kena kat diri sendiri. Aku bukan bagus sangat pun. Tapi aku ada juga usaha untuk jadi bagus. Emm..kalau rasa tak nak terima nasihat orang, jangan nak hentam orang lak kn? At least cuba la fikir berul ke apa yang orang nasihat kat kita tu. Kadang-kadang kita terlepas pandang sume tu. Untung adanya sahabat, dia boleh tegur kita salah. 

Itu termasuklah adik-beradik kandung aku sendiri. Bukan aku je, sume orang sama je. Mesti ada masalah dalam keluarga. Cume yang berbeza adalah cara kita hadapi masalah tu. 

Minggu depan (25 April 2011) adalah paper pertama aku. Masalah kat kepala bertimbun-timbun. Markah test pun teruk. Bukan nak mengeluh..cuma aku cuba untuk memikirkan jalan yang terbaik untuk memperbaiki diri sendiri. Doakan aku ye..

No comments:

Post a Comment

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!