March 08, 2011

Riadah bersama HELWANI 2011

wah, riadah petang-petang bersama kawan2. best giler! main badminton dengan orang yang tak pandai main lagilah penat..hahahahaha!!

tengah2 main, sempat posing skejap. huhu..nampaknya aku makin gemuk..kih3x!!


main badminton gune raket orang..shuttle orang. pastu bila shuttle dah rosak kita pulang lah..huhu!


ida kalau bgambar hah cam ni lah...posing bukan main agi..huhu!! umate dia yang suka posing pun kalah beb!


peace! maghrib dah ni..balik2x...


one more picture..say cheese..okey!! thats all...Tq!

No comments:

Post a Comment

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!