February 02, 2011

MiD-sEm bReAk 2011!

So, jom tengok ape yang aku wat untuk permulaan cuti raya cina ni..huhu, bersama geng2 yang gila sporting beb!


kami 3 orang..tapi dalam pic ni mestilah korang nampak 2 orang je kan? em, ni  ida dan aku. 



 udara baik..pokok2 memng berfungsi dengan baik untuk menghasilkan oksigen..wah...


ni dia si c0mel tu..haha! memang suke gile bgambar..pantang nampak permandangan cantik..huhu



wah..c0mel x pic ni? comel la gak...ida yg snap kn. penat round2 satu upm..berehatlah sekejap kat atas batu bawah pokok tepi tiang gol tu...huhu


 she f0llow me!! haha..baek punye posing..huhu


 terserlah kerendangan ida..huhu! i'm kidding my dear..jgn marah..=)


0ksigen..oksigen..i need you! luas x padang kat upm ni? cantik kn? ijau je semua..


siapakah gadis di sebalik dedaun itu? emm..nampak c0mel kan daun tu =P? huhu..


pokok terakhir yang menjadi mangsa kami..haha!!


 cak!!


then, she foll0w me again n again! memg gila kamera tul kan? huhu...

No comments:

Post a Comment

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!