January 18, 2011

BoSan..

 
Hmm..bosan lah rumate tak ada. balik bilik jadi orang bisu dah. lau tak ada orang call tak adalah aku bercakap. buka mp3 pun da muak dah..so ape aku perlu buat ye..?

aku lepak kat makmal komputer sepanjang hari siang..mlm aku kat bilik lah. Pastu, basuh baju hari2, mkn, tidur, berbual dengan buku. kekadang kalau dah bosan sangat3 aku bukak buku rujukan public speaking..aku baca kuat2. haha..!! 
member asyik ajak pergi lepak bilik diorang je..malas kot. kalau lepak bilik diorang, diorang buat keje aku tak ley nak wat keje. aku lebih selesa kat belajar kat bilik aku..huhu



 

No comments:

Post a Comment

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!