January 06, 2011

APA NAK JADI 2011?

Sana sini orang perkatakan tentang azam baru masing-masing. Pada jam 0000 1hb Jan 2011, ada seseorang hantar mesej kat aku..apa azam baru tahun ni?

Soalan itu membuatkan aku tiba-tiba terfikir sebab aku rasa sebelum ni aku tak ada pun azam sempena tahun baru..kui3x!

Apa nak jadi?

So, ape ye azam baru aku??

Aku tak boleh nak senaraikan lah.. =(..
semuanya dalam otak..kalau aku senaraikan tak cukup 10 pages..hehe!

Dan aku sangat tak confident untuk menguar2kan (cewah!) tentang azam aku. Ok maybe azam aku same dgn semua students upm..

1) nak study sungguh2, nak capai dekan sem ni

kan? em..yang lain2 tu, semua dalam memori ingatan k.

Ops! Terlupa nak bagitahu..result sem 1 dah keluar and alhamdullilah result baik, cume tak sampai dekan je..

Aku sedih sebab member aku yang lain ada yang dapat dekan but..aku tak berapa nak sedih sebab ada yang lagi teruk dari aku. Sangat2x bersyukur..huhu!

Ok ke x ok result aku, aku tetap kne psiko dgn ayah aku..terima jelah secara positif ye wahai Zulaikha..

Akhir kata : Chaiyok bebeh!!

No comments:

Post a Comment

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!