October 16, 2010

PUISI : SaRS


Setiap hari selaluku kautemani
Seiring berjalan ke mana pergi
Saat kita berkasih

Antara mereka aku yang satu
 aku yang kau sayangi
Andai itu yang kau ucap
Aku terima

Rasa cinta kian pudar
Resah dihati tuhan yang tahu
Rela berdiri dibara api
Rasa malu turut terbakar

Sayu hati ini
Setip kali teringatkan kata bicaramu
Selama ini kau berpura-pura
Sayang aku cinta aku
Selamanya

Tapi kau berdusta!

PENULIS : ZULAIKHA KAMAL
CATATAN : SaRS ADALAH HURUF DEPAN UNTUK SETIAP RANGKAP SAJAK 

No comments:

Post a Comment

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!