October 13, 2010

CIRI-CIRI MEMBER YANG ORANG TAK SUKA

Banyak ciri-ciri orang yang aku tak suka..tapi just ciri-ciri jelah, bukan orangnya pun..
Em, antaranya :


a) orang yang suka ganggu masa aku. Contohnya;
- aku kena tunggu dia seorang sedangkan aku sebenanrnya berkejar-kejar
-aku ada keje lain dia ajak aku buat benda lain
-pinjam barang aku, tapi pulangkan lambat, so nanti banyak keje aku yang tertangguh


b) aku jenis strict pada masa sebenarnya. kalau deal pukul 9.30, so 9.30 mesti dah ada..bukan 9.31
-aku tak suka tunggu orang. biasa 10 minit aku dah bising
-rekod yang aku pernah capai aku tunggu orang sampai 45 minit, masa tu jangan tegur aku sebab aku tengah marah


c) orang yang suka lengah-lengahkan masa aku
-aku tak suka tunggu orang, dan tak suka orang tunggu aku. Kalau aku lambat, aku akan suruh diorang jalan dulu ok.


d) tak minta dikenang pun, tapi kalau menghargai barang2 yang orang bagi pun dah kira ok.


e) tak pandai simpan rahsia dalam persahabatan. Ada masalah dalam problem sikit pergi cerita kat semua orang dan bila bercerita dia akan set kan pemikiran orang yang dia sebenarnya tak bersalah.


f) orang yang suka ubah2 keputusan lagi2 dah last minit


Kebanyakannya pasal masa kan? Em, kadang2 aku ley consider lagilah..lg pun, tak semua tentang kita orang suka dan tak semua tentang orang tu kita tak suka kan? Ok.. =)

No comments:

Post a Comment

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!