October 01, 2010

1 OKTOBER 2010

Em, start daripada hari ahad sampai khamis..aku demam dan selsema. Mula2 ingatkan ok, makin lama, makin teruk. Aku g klinik satelit upmkb ptg rabu..kebetulan kelas habis awal. So, malam tu aku tidur je sampai esok pagi. Kadang2 terbangun gak tengah malam, tak selesa tidur. Malam tadi kitorang sambut bezday member aku, nono. Habis sume tepung, kek disapu kat muka, kat badan aku. Terpaksa aku mandi malam2..huhu. Kan sejuk, selseme lagi. Pastu pagi ada test..petang demam. Hmm..hari ni 1 Okt 2010. Baru 2 paper untuk test 2. Subjek matematik and teknologi maklumat. Esok ada persembahan kenegaraan, drama komunis. Isnin nie ada paper English, selasa ada paper Bio, rabu ada pembentangan subjek pertanian. Padat jugak kn? Aku harap test kali ni ok sebab masa aku amik paper aku tengah demam, selsema. Huh..teringat peristiwa exam spm dulu, kena kuarantin sebab yg sama. Hahaha =D!


No comments:

Post a Comment

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!