April 24, 2010

JOM KENAL SAYA!!


Ayah saya, Kamal bin Abdul Hamid dan mak saya, Fatemah binti Asrabi. Saya dikurniakan 8 orang adik beradik kandung. Abang sulung, Saiful Ridwan ( 22 tahun ). Sekarang bertugas di Lahad Datu sebagai Anggota Pasukan Keselamatan.

Kak Ngah, Nur Rashidah ( 21 tahun ). masih belajar di YPJ dalam bidang arkitek.

Saya anak ketiga. Selepas spm, saya melanjutkan pelajaran di Kolej Matrikulasi Johor untuk sesi 2009/10. Sekarang masih menunggu tawaran univerziti untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat ijazah.

Adik saya yang keempat, Muhamad Shahadat ( 17 tahun ) akan menduduki peperiksaan SPM di SMK Pasir Gudang 2 pada akhir tahun ini.

Adik saya yang kelima pula, Kamaliah ( 16 tahun ) sedang belajar di SMK Bandar Penawar di aliran Perakaunan.

Adik yang keenam, Putera Aiman ( 11 tahun ) pula sedang belajar di SK Bnadar Penawar 2 bersama Fahmi Reza ( 10 tahun ), adik saya yang ketujuh.

Adik saya yang ke lapan dan ke sembilan adalah pasangan kembar tidak seiras. Kakak, Farisah Huda dan adik Farizah Huda ( 6 tahun ). Mereka sama-sama belajar di peringkat pra-sekolah di Tadika Agama Johor ( TAJ ).

No comments:

Post a Comment

12 897 orang suka baca cerita aku :

Kepada VIP's Blog CORNER MUSLIMAH yang dihormati,


Aku atau bhs s0pannye.."saya' nak ucapkan terima kasih bebanyak sebab sudi melawat and be my follower. Juga, saya ingin memohon maaf andai terkasar bhse, or tercuit hati, terpukul jiwa, ter...err..ter ape lg ekk?? ape pun, mohon maaf lah ye..maafkan tau..you r my fren, hehehe. Hanya Allah yang dapat balas jasa VIPku ini kerana melawat blog yg emmm...yg ape? emm..pandai2 la VIPku menilainye ye..hehe..tQ!! & <3 u all!!